söndag, september 09, 2007

Mål för kommande vecka

Ikväll var jag på gymmet och körde step up (25 min) och core (25 min). Dumt nog gjorde det lite ont i foten på steppen men nu efteråt känns det bara bra. Har med andra ord gjort de tre träningspass som jag hade tänkt att göra i veckan.
Mina andra två uppsatta mål var att inte äta godis samt att äta bra mat. Det förstnämnda förstörde jag ju redan i måndags då jag åt tre chokladbollar, men efter det har jag skött mig någolunda bra i matväg och godisväg.

För kommande vecka ska jag hålla dessa mål
  1. Träna fyra gånger, minst
  2. Inte äta godis
  3. Göra ett matschema som jag följer helt, eller så gott som
  4. Äta mer grönsaker och frukt
Nej, lite plugg framför tvn innan det är natt. Kram!

3 kommentarer:

Sandra sa...

Hejsan jag undrar bara hur man gör "kategorier"???, har också blogspot och inte lyckats lista ut detta.

Anonym sa...

Det låter som väldigt bra veckomål. Personligen skulle jag dock ha svårt för att göra ett matschema som jag ska följa då jag har svårt för att planera mina dagar men det är nog jättebra omman får till det!

Anonym sa...

lkåter som bra veckomål! heja heja!!