söndag, januari 21, 2007

Dags att rycka upp sig!

Idag ska jag minsann vakna till och komma ur mitt omotiverade deppande som jag hade igår. Nej idag ska det minsann bli en så himla bra dag så det inte är klokt! *peppar peppar*
Sov lääänge idag. Det var riktigt skönt. Imorgon börjar jag ny kurs i skolan så det är ju risk att det inte blir så mycket av det framigenom.

Vill inte göra denna bloggen till en vardagsblogg där jag berättar vad jag ska göra på dagen. Utan låta den förbli en genuin vikt-,träning-, och matblogg. Men I grund och botten handlar det ju om att må bra. Det är ju det som är mitt största mål. Att må bra och trivas med mig själv.
Så, för att må bra idag ska jag göra följande punkter (intalar mig själv)
  1. Kolla igenom uppsatsen och göra de ändringar som går att fixa utan böcker
  2. Blogga tre gånger till (gårdagen, matschema och dagen)
  3. Laga god lunch
  4. Plocka iordning i lägenheten
  5. Göra mina småövningar som jag missade igår
Bäst att sätta igång då.
Hejs svejs!

Att gå ut lockar inte alltför mycket... sorry för den dåliga bilden.

Inga kommentarer: