söndag, januari 14, 2007

Ska fuska stort imorgon

Vet ni vad?
Jo, imorgon kommer jag att fuska... flera gånger om faktiskt.
Som om inte det har varit nog nu tänker kanske ni. Jo, absolut! Det är dags att jag skärper mig på riktigt nu. (Jag känner igen det där)
Men imorgon är det inlämning av ex-arbetet!
Jag ska snart skriva ut det, för nu orkar jag inte kolla på det mer... man hittar ju bara mer och mer man vill ändra på så det är lika bra att strunta i alla småsaker nu.

I allafall ska jag och Anneli först ut och äta, någon lätt lunch har vi bestämt oss för, kanske någon sallad någon stanns? Sen åka till badhuset, simma lite och sen slappna av i relaxen med en god glassdrink eller något till. Så, jag kommer både äta onyttigt OCH besöka relaxen (vilket var min belöning efter 20 träningstillfällen).

Men jag ska unna mig det ändå. För nu är jag GLAD! :-)

Inga kommentarer: