söndag, januari 07, 2007

Min matdag!

Okej! Nu så! Nu börjar det!
Igår hade jag min sista riktiga ätardag! Tanken var att verkligen frossa i mat! Men så jättemycket frossande som det var tänkt blev det ändå inte. mMen det räckte gott och väl.

Frukost: tre halvgrova smörgåsar med norrbodakorv och te
Lunch: Lax i ung med pesto + fk. pasta med haricot vertes och lite matlagningsgrädde och kryddor


Mellanmål: En bit cheesecakeglass med en banan till och en dubbel kopp kaffe md lättmjölk och lite socker

Kvällsmat: Kassler i ugn med champinjoner, sharlottenlök och brunsås + ris och jättegod sallad + vin + bubbelvatten med citron







Maten som först såg ut som en bajshög men blev mycket god när den var färdig.















Vän och träningskompisen Anneli tillsammans med allt gott.















Kvällssnacks:
En och en halv bit cheesecakeglass med mandariner, runt 5 små grissini doppade i olja med kryddmix (rätta mig med namnet gärna Anneli) och några polly


Sådär! Det var nog allt jag vräkte i mig i allafall. Var hos min kompis och träningsvän Anneli och hade tjej-film-mys med två filmer och mycket prat och mat. Supertrevligt! Mer av det!

Uppdatering 18.14
Nu fungerade det att lägga ut bilder.

1 kommentar:

Anonym sa...

åH va gott allt såg ut! :)