fredag, januari 19, 2007

Första gymbesöket för i år!

Har gymmat idag! Det känns toppen!
Är helt slut i benen men samtidigt är det en såndär härlig "helt-slut-känsla". Nu ska bara hela lägenheten, på 22 kvadrat, städas. Kan det ta en timme max? Bara man kommer igång så. Lite mer träning med andra ord, nu i form av dammsugare och dammtrasa istället för hantlar och crosstrainingsmaskiner.

Återkommer förhoppningsvis ikväll med en redovisning av dagens mat. Hittills har det bara varit bra i allafall.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Älskar verkligen den känslan =)

Ha en bra helg

Anonym sa...

Hej hej!
Jag landade här efter omvägars omvägar =) Jag kämpar oxå med vikten, men har en sjutusans massa kilon kvar. Längtar tills jag kommer iväg till gymet jag med.

Du hade ett gäng kuliga frågor lite längre ner. Jag plockar med mig dem och svarar på dem under helgen. Smit in och kolla vid något tillfälle om du vill.

//Annika

Malin sa...

Tack för hjälpen - tur jag har dig som jag kan fråga :)

Skönt med gymbesök - man får ju sån härlig känsla i kroppen.
Själv vill jag uuuuut och motionera, men det är ju bara att vila sig frisk det...sucka!

Trevlig helg! Kram

Anonym sa...

Åhh du är så duktig Jessica!