onsdag, januari 10, 2007

Glad idag!

Är glad idag trots att jag sovit längre än vad som var planerat. Jag är redo att sätta igång för fullt med min uppsats och det känns super!
Det ser även ut att inte vara någon storm idag så jag tar nog en promenad i eftermiddag om det håller i sig och inte blir värsta stormvädret med både ösregn och blåst.

Tjuvvägde mig i morses och vågen visade redan - 1kg. Jag måste visst haft mycket extra vatten i kroppen då jag vägde mig i måndags morses eller något. Men jag vågar inte lita på det resultatet än... man ändrar ju sig ständigt från dag till dag.
Men visst känns magen lite fastare nu efter situpsen i måndags.... och visst värker armarna efter armhävningarna *skrattar*
Man tror vad man vill tro...

Har varit lite dålig på bilder de senaste dagarna och ska försöka bättra mig... bredvid en bild av mig sen juldagen på efter fest efter Wärdshuset.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vad skriver du uppsats om? *nyfiken*

Malin sa...

Fina bilder!
Hoppas det går attans bra med uppsatsen *ska hålla tummarna*
Och vad roligt med tjuvvägningen - har lovat mig själv nu att jag endast ska väga mig en dag istället för att hoppa upp o ner varje dag o oja mig :)
Det är ju skönt att vara på gång.
Jihooo...nu kör vi på!
Ska på spinnning ikväll igen - stackars mitt ass :D
Kram på dig

Cecilia sa...

Jag brukar också tjuvväga mig hemma ibland... Vet att det inte är bra, men det är kul om det visar minus och man vet man gör rätt och man skärper sig om det visa plus. Dock så har det hänt att jag en kväll vägt 3kg mer hemma och ändå sedan när jag senare i vecka varit Vikt Väktarna ändå gått ner i vikt, hmmm mycket konstigt. Förresten så har jag en helt ok våg hemma.

Anonym sa...

Jätteduktigt!
Åhh så pigg och glad du ser ut på fotot jättebra.

Anonym sa...

Åh, intressant ämne. På vår skola var det mer eller mindre krig mellan två lärare som ville/inte ville att eleverna skulle skriva nationellt prov i svenska på datorn. Det slutade med att rektorn fick gå in och medla mellan dem, och de fick börja jobba i var sin del av skolan så långt bort i från varandra som möjligt. Hoppas det går bra med skrivandet, ska läsa din rapport sen :)