tisdag, januari 09, 2007

Tisdag, dag 2

Maten
Frukost: Fiberberikad havregrynsgröt med jordgubbsbitar, lite sötningsmedel och lättmjölk
Lunch: Kryddig köttfärssås med fk. makaroner + tomat
Mellanmål: Två koppar kaffe med lättmjölk och lite socker + ett päron + röra av en stor msk minifresch, lite hackade hasselnött och lite flytande honung
Kvällsmat: Dinkelscones med blåbär och kanel + lättost och grönt te

Träning
Promenad (1/100)

Kommentarer för dagen
Första träningstillfället idag. Inte så himla lång och genomsvett promenad men jag kom ut i allafall. Maten idag känns helt okej. Jag är mätt och nöjd och har krafter kvar att sitta och plugga i någon timme till.
Imorgon är planen att göra klart uppsatsen. Puh! Blir nästan lite skrämd av tanken faktiskt. Samtidigt tvivlar jag på att jag någonsin kommer att känna mig helt nöjd med uppsatsen. Någon som blivit sugen på att läsa? Till helgen kanske jag kan lägga ut den för allmän beskådning och granskning om någon vill läsa... stackare, ta inte på er det ;-)

2 kommentarer:

Elca sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Elca sa...

Alltså förlåt, det deletade ovan var jag för att blogger är segt och konstigt och halva kommentaren försvann...

Det jag skulle säga är att jag tror att man nog aldrig kan bli helt nöjd med en uppsats. Jag blev då inte det med mina, och jag lär inte bli nöjd med avhandlingen heller. Men va fan. Huvudsaken man blir klar, inte sant?

Om du vill kan du skicka uppsatsen till mig, jag är visserligen inte inom samma ämnesområde som du men jag borde kunna komma med något nyttigt i alla fall. Handleder en c-uppsats nu också så jag är inne i tankegångarna.