torsdag, januari 11, 2007

Städning av garderob

Tyckte att det var på tiden att plocka iordning lite i garderoben. Har bara slängt in saker efter att de har tvättats där, utan att stryka först.
Min tanke var bara att plocka iordning det jag har, alltså inte rensa något. Men då jag upptäckte att jag hade runt 60 par trosor förstod jag att det kanke var dags att slänga lite också.
Men jag har problem med att slänga saker så jag flyttar nog bara ner det i förrådet i källaren till en början... ja, inte gamla trasiga och slitna trosor då, men tröjor jag inte vill använda längre.

I allafall; var tvungen att ta en paus och skratta lite när jag kom till byxdelen. Hittade mina gamla jeans som jag gillat såå mycket. Var tvungen att pröva dem och insåg att; shit! Du måste visst ha gått ner en del vännen. Byxorna trillar ju av mig! Haha riktiga baggy-jeans. Dem ska jag i allafall INTE slänga. Måste ha kvar för att roa mig med dem ibland.




Mina gamla jeans under mina nya, som bara är lite lite för stora.












Snygga va ;-)

3 kommentarer:

Cecilia sa...

Wow så kul att se resultatet så svart på vitt! Du måste spara dem och ta fram när du känner att allt går emot dig.

Anonym sa...

Hihi. Brallorna sitter ju riktigt snyggt!!!
Snyggt jobbat tjejen!

Anonym sa...

Jätteroligt när man ser resultatet och då är det lättare att fortsätta.
Så duktig du är!