söndag, januari 07, 2007

Matschema för vecka 2

Sådär! Nu börjar verkligheten!
Ungefär såhär är min första vecka tänkt att se ut i matväg. Och sallad till maten förståss!

Måndag
Lunch: Köttfärssås med majs och tacosås + fk. makaroner
Kvällsmat: Svamprisotto

Tisdag
Lunch: Lätt korv stroganoff med fk. ris
Kvällsmat:
Omelett

Onsdag
Lunch: Kycklingwook
Kvällsmat: Tonfisksallad

Torsdag
Lunch: Soppa
Kvällsmat: Dinkelpizza med tonfisk

Fredag
Lunch: Kålpudding
Kvällsmat: Fiskburgare

Lördag

Lunch: Fisk i någon form
Kvällsmat: Tacos

Söndag
Lunch: Schnitzel med potatis
Kvällsmat: Dinkelscones

5 kommentarer:

Malin sa...

Mums....ser ut som en smaskig och smal matvecka...
Jag kanske kommer förbi :)
Skönt att komma igång igen va?!
Åter till det normala liksom.
Hoppas plugget går bra och att du får en bra start på veckan.
Kram

Cecilia sa...

Låter som en mycket väl planerad vecka. Gick inlämnandet av uppsatsen bra?

Anonym sa...

Jag vet vart jag ska vända mig då jag får ide torka. =)

Du har ju så mycket gott hela tiden och det förra inlägget, mums.

Tack för att du visar olika maträtter.

Kram

Anonym sa...

Jättebra tips!
Låter gott allt, ibland har man svårt för att hitta på.
Carmelia

Anonym sa...

Jessica, jag har lagt till din blogg i mina länkar, hoppas att det går bra?
Kram