fredag, januari 26, 2007

Fredag

aten
Frukost: En liten tallrik naturell lättyoghurt, Special K-Aktive och en kopp svart te
Mellanmål: Ett äpple och ett päron
Lunch: Laxpasta
Mellanmål: En liten näve mandlar + två torkade aprikoser
Kvällsmat: Dinkelpizza med några skivor baconkotletter (9%), färska champinjoer och lite lättost
Mellanmål: En liten tartelle med blåbär och hallon + två kulor lätt vaniljglass (50g mald mandel, en msk margarin, sötningsmedel + blåbär och hallon med sötningsmedel)

Träning
Gymmet (4/100)

Kommentar
Är ju skrattretande att se 4 av 100 träningstillfällen! Men jag kom i allafall iväg till gymmet, tre-dagars-övningarna som skulle gjorts idag får dock vänta tills imorgon. Maten var okej, glassen till tartellen var väl lite onödig dock. Men jag tyckte att jag skulle få unna mig något då det är fredag och allt. Nej, jag börjar bli trött, ska krypa ner i sängen och se på Jordan nu.
Natti!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Absolut, åk till huvudstaden och testa sushin! =) Eller testa stället jag tipsar som i dagens inlägg! hehe, fast du kanske inte drar till Tyskland inom en snar framtid...

Vad pluggar du då?

Jag är imponerad att du redovisar allt som du gör! KÄnns riktigt ambitiöst om du frågar mig, men det kanske är ganska vanligt med sådana kostdagböcker lr vad man ska kalla det? Själv tänker jag inte särskilt mycket på vad jag stoppar i mig... kanske borde göra det.. eller iaf försöka äta lite mer regelbundet...

Åt sushi idag förresten, ganska gott, men bitarna var för stora (vilket är fallet med alldeles för många Gbg-sushi-ställen, något jag inte alls upplevt i Sthlm). Men det funkade ändå =) Jag älskar när det blir så starkt att man blir tårögd o wasabin känns i näsan.... =)

Godnattens!

Anonym sa...

Så duktig du är!
Du har alltid så bra mat och att du tränar är jätteduktigt.
Kommer in här för att få lite inspiration för allt jag äter smakar papper hur mycket jag än kryddar maten, trist.
Men det vänder kanske med tiden?