söndag, januari 28, 2007

Ny blogg?

Har funderat lite idag. Kanske för att undvika pluggandet mest, men i allafall.
Kom på att jag ofta hittar så goda recept på bloggar jag läser men har svårt att minnas vart alla ligger, och även ha koll på mina egna recept.

Så tanken är att starta en ny blogg.
En blogg där jag samlar lite nyttigare recept under olika kategorier (t.ex. fisk, fågel, frukost o.s.v.).
Både recept som ni kanske vill bidra med (och då självklart bli länkad till), såna jag har prövat på, och såna jag vill pröva.

Vad säger ni om det?
Tror ni att det kan bli något?

Kom gärna med ideér!
Gärna namnförslag också!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det låter som en jättebra idé tycker jag! :D Du brukar lägga upp bra recept ju!

Anonym sa...

Hmm... Ny blogg kan vara en bra idé.. Skapa en receptbank och så kan du bjuda in gästbloggare som bidrar med recept...

Boken jag läser är Henning Mankels- Kennedys Hjärna. Fick den i födelsedagspresent. Den och massa näringslära böcker är det jag just nu tittar i. Fick en Rockytidning av min sambo som jag läser med :D

Jag ska givetvis recensera boken i min blogg ;)

Mi sa...

Det tycker jag låter som en alldeles ypperlig idé, jag kommer tveklöst att läsa!