tisdag, januari 16, 2007

Måndag, dag 8

En dag försenad redovisning men men.. bättre sent än aldrig ;-)

Resultat (inom parantes totala nedgången)
Vikt: -+ 0 (- 11,5)
Kärlekshandtagen: - 1 cm (- 15cm)

Maten
Frukost: Två hembakade brödbitar med lättost + rött te
Lunch: Kycklingwok med lite vitt ris (utelunch)
Mellanmål: Ett rån med två kulor glass
Kvällsmat: Dinkelscones med blåbär och valnötter + grönt te

Träning
500 m simning



Såhär härligt ser det ut på relaxen...
























Kommentar

Blev inga result direkt... men jag har ju knappt börjat igen så. Det där kilot som var borta förra veckan när jag fuskvägde mig, var nog bara ett lyckokilo som kom tillbaka under helgen sen. Firade att vi lämnat våra uppsatser med att luncha ute. Det kändes faktiskt okej med kycklingwok. Kändes inte alls så farligt fett, ingen grädde i såsen i allafall. Och jag åt bara halva portionen av det vita riset. Mest för att jag tyckte att kycklingen var mycket godare och ändå blev mätt.
Åkte till badet och simmade lite, följt av ett besök i relaxen där vi badade ångbastu, aromabastu och bubblade i bubbelpolen. Härligt!

2 kommentarer:

Cecilia sa...

Ja vi får se det som att det var bra att vi höll vikten första veckan, men nu så... Relaxen verkar ha varit mycket skönt!

Elca sa...

Åh, vad härligt det låter med relaxen. Jag blir avis.