onsdag, januari 24, 2007

Min nya gröna klänning

Först vill jag bara säga TACK till era söta kommentarer i förra inlägget!

Köpte ny klänning när jag gick på stan med Theresia idag.
Tyckte att jag såg så smal ut i den så jag kunde inte låta bli! :-D
Men tog kort nu... och allt ser man att min mage putar ut, och då ska ni ha i tanken att jag har strumpbyxor under också som drar in magen något.
Nej, det blir till att träna mer så att klänningen passar perfekt!

Men jag kan inte låta bli att lägga ut bilderna ändå... Visst är den söt? ;-)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jättesnygg klänning! Och den sitter ju toppenfint!
Snyggt halsband ser jag också!
Må så gott!
/yllet.

Cecilia sa...

Mycket snygg klänning, och den sitter jättebra på dig. Jag förstår att du var tvunngen att köpa den!

Anonym sa...

Snygg klänning! Den sitter super på dig!
//SysterStorhjärta

Elca sa...

Åh. Jättefin, absolut. Jag vill också köpa en klänning i annan färg än svart. det är mitt vår-projekt tror jag minsann.

Anonym sa...

jag tycker nog att kläningen är så föskräckligt ful så du får ge den till mig... hehe. raring, den var osm jag sa til dg den snyggaste jag sett på länge! jag får begär till den

Anonym sa...

Äsch lite plutmage är gulligt!

Jessica sa...

den tjocke konsulten: Haha. Vet inte om jag kan hålla med dock :-)