söndag, november 26, 2006

Dålig på att skriva

Börjar bli riktigt kass på att skriva här nu. Förlåt! Ifall det nu är någon som saknar mina patetiska inlägg *skrattar*.
Ifall mina få inlägg beror på att jag inte vill visa hur dåligt det går för mig, inte har haft tid eller att min motivation och lust att skriva har försvunnit för tillfället vet jag faktiskt inte. Men hur som helst ska jag bättre mig och börja med dagsredovisningar snart igen. Det är ju dem som får mig att vilja sköta mig... och skippar jag dem nu så kan jag ju lika gärna fuska... eller?

Idag har jag i allafall skött mig helt okej. Gjorde kålpudding förrut och åt till det sås gjord på spa och redning och kryddor samt stuvade morötter. Otroligt gott och lätt! Måste bli fler gånger!

Gick en vända på stan och kollade i julmarknaden mellan städandet och pluggandet. Köpte en klänning som jag tittat på många gånger. Idag tog jag mig mod till mig och prövade en av de två som fanns kvar. Den satt fint! Storlek 40 dock.. så ingen större förändring där inte.
Men visst är den söt? Bilden blev dock väldigt dålig... hoppas ni ser något av den. Färgen är mörklila typ.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jättesöt klänning! Jag gillar modeller med lite underkjol och bälte av något slag i midjan.

Anonym sa...

Åh, vilken fin klänning!
Gillar också sådana modeller!
Syrran köpte en liknande, kika gärna in på bloggen om du vill se :)

TopLook-Jennifer

Anonym sa...

Jag saknar dina inlägg när du skriver sällan. Och dom är inte alls patetiska. :) Hoppas veckan börjar bra!

Anonym sa...

Jag gillar också klänningen.
Jättefin ju


Ha det..

Cecilia sa...

Mycket fin klänning!