lördag, november 11, 2006

På återseende på tisdag!

Jag är dålig att hålla på vad jag säger visst.
Hinner inte uppdatera hur de senaste dagarna har gått... men tja.. om ni har märkt hur mönstret under de senaste veckorna har varit så har ni nog förstått ändå. Helt enkelt har det inte gått så bra som jag hade önskat. Blev thai-mat i torsdags då vi satt och pluggade, och dessutom ingen träning. Igår var väl helt okej. Köpte mörk choklad (86%) och gottade mig med... så himla gott var det dock inte. I allafall så blev det en morgonpromenad som jag skrev tidigare.

Idag hinner jag knappt skriva här. Om två timmar ska jag gå till stationen för att åka till killen för ett par dagar. Jag hoppas på att hinna med dagens småövningar i allafall... men tvivlar ändå på att det blir av. Nej, måste skynda mig så jag hinner med allt som jag tänkt.

Ha nu en fin helg allesammans! Vi hörs igen på tisdag! :-)
Passa på att rösta under tiden vettja!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ska vi bestämma att vi tränar imorgon, och kanske fredag oxå?