onsdag, november 01, 2006

Tack!

TACK! Ni är så himla gulliga! Tack för alla stöttande ord!

Gjorde bort mig idag igen dock... blev pizza till lunch! Härlig stenugnbakad med mozarella och färska champinjoner och skinka. Tog med mindre ost men det gjorde väl ingen större skillnad.
Gottgjorde det lite med ett gymbesök... kanske inte gick jämnt ut men men..

Ikväll blir det klassfest och jag ska ta det lugnt!
Ska försöka skriva mer imorgon... bara blivit lite mycket nu på sistonde.

Kram på er alla!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har också ätit pizza idag. Gick på pizzabuffé. Amerikansk pizza. Tog visserligen "bara" två slicar och åt ganska mycket sallad (men även en hel del rhode island sås, salsa sås och nachochips) också. Men det tänker jag inte ens tillåta mig själv att gå omkring och må dåligt över. :)

Så deppa inte ihop för att du fuskat lite, ta nya friska tag dan därpå istället. Låter säkert som en klyscha, men det brukar ju funka. Äter man extra nyttigt dagarna därpå och rör på sig ordentligt så försvinner de där skuldkänslorna ganska snabbt.

Man måste få unna sig nåt ibland. :)

Lycka till!

Anonym sa...

Väntar på att du ska visa vilka viktbloggar du läser. . Vet nämligen inte så många tyvärr.

Malin sa...

Hej! Följer din blogg och du är en duktig skrivare. Hittade på dig i en tråd på FL där jag oxå skrivit lite. Hoppas det är ok att jag länkar till din blogg? Är så roligt att läsa om andras viktresor under tiden jag själv gör en. Jag skriver inte så värst mycket om viktresan utan om allt möjligt. Ha det gott!

Jessica sa...

mallan: Tack så jättemycket! Har varit dåligt på att skriva denna veckan dock... ska skärpa mig! :-D
Såklart att det är! Tittar gärna in på din sida också menkommer inte in på den genom din "profil".. vad är adressen? :-)
Ska uppdatera mina länkar till viktbloggar också och skriver gärna upp din där också om det är okej? :-)

Malin sa...

Jag är ju yr i hatten som inte kan min egen adress, hahaah! http://mallingen.blogspot.com/ Hoppas din helg varit bra och du får gärna länka!