onsdag, november 22, 2006

Suck!

Bloggen krånglade igår kväll så det blev ingen redovisning från dagen. Men men...
Maten var helt okej igår! Åt dock lunch ute... någon pasta (tror inte det var fk.) med kyckling... kändes krämigt men inte som grädde.. jaja. Kom upp i en massa steg åtminstonde men ingen ytterligare träning.

Idag har jag inte gjort något vettigt *skrattar* Har väl passerat 10.000 steg i allafall... men glömde räknaren hos en kompis efter att jag varit på toa och var tvungen att ta av den :-(
I allafall... har syndat med runt 15 godisar!! Varför varför varför??!!

Jag är trött som få nu och huvudet dunkar. Orkar inte skriva mer idag... som det känns nu... så ni får nöja er med detta. *Suckar högt och vill helst krypa ner i sängen redan*

Måste skärpa mig nu och inte äta något mer sött eller fet mat! Känns som om jag gått upp ett ton den sista månaden :-(

Inga kommentarer: