tisdag, november 14, 2006

Gympass

Lägger upp mitt och min träningskompis Annelis träningsschema då vi går till gymmet för den intresserade.

1. 5 min snabb gång på löparbandet följt av 5-10 min jogging
2. 20 min cross-training
3. Valfria träningsmaskiner, armar, axlar, ben och rumpa (jag brukar köra på en cirkelträning som finns uppställt på vårt gym).
4. 3 min step-maskin
5. Träning på mattan. 100-150 situps, 40 rygglyft + benlyft på sidan (infördes idag så vi har inget visst antal än)
6. Streching!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för ditt inlägg hos mig idag! Det behövde jag! TACK!
Nu kämpar vi vidare!!!!! HEJ OCH HÅ!!!

Pixi sa...

Hej Jessica!
Och TACK för pep-talk - det BEHÖVER jag verkligen... Och ikväll, då SKA jag göra mina sit-ups! Det är som du säger - gör det bara.
Och grattis till det fina gympasschemat!
med hälsningar från din vän Pixi,
som just nu är grön av avundsjuka och SÅÅÅ arg på sig själv för att hon inte har kunnat ta sig samman och gått iväg till gymmet ikväll ...

Anonym sa...

Vad bra att du har lagt in träningspasset! Trevligt att se det på pränt...

Gryyyym träningsvärk i låren idag, för övrigt. ;)

Jessica sa...

anneli: samma här! speciellt insidan av låren! Och jag tyckte knappt att jag gjorde något där! :-P