måndag, november 06, 2006

Måndag med nya tag....

Maten
Frukost:
fiberberikad havregrynsgröt med blåbär och hallon + sötningsmedel + lättmjölk
Lunch: Skinka-champinjon och löksås, fk. pasta + tomat
Mellanmål 1: Två nybakade bullar + te
Kvällsmat: Dinkelpitabröd + kasslerröra I(kassler, minifraich, purjolök + krydda) + tomat


Träningen
Stegräkning: 7.550 (totalt: -110.350)
Sidböj: 0 (-1500)
Rumplyft: 0 (-900)
Situps: 0 (-875)

Morgondagens önskemotion
Långpromenad + pilates

Egna tankar och slutsatser
Skulle köra hårt igen! Men så bakades det bullar hos en kompis och jag var ju tvungen att smaka på de rykande varma... två olika sorter resulterade i två bullar. Mumsiga var de! Minns inte när jag åt nybakade bullar senast. Blev ingen motion och jag orkar inte med några övningar nu heller. Känns som om hela veckan är fullspäckad! Måste verkligen sätta fart med skolarbetet nu och dessutom bli klar med ett gäng saker jag börjat på. Dags att lägga sig och komma upp tidigt imorgon!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för kommentaren!
Jag tror 3 kilo är ett rimligt mål, sätter man för höga mål tröttnar man ändå tillslut.
Lycka till du också!
Kram Lilla Nina