söndag, november 05, 2006

Skärpning Jessica!

Såhär lång tid mellan inläggen hör inte till vanligheten och jag får lite dåligt samvete för det.
Men då jag tänker på hur jag har misskött mig totalt denna veckan går det inte ens att jämföras.

Nej denna veckan har jag verkligen inte haft någon ork alls att sköta mig!
Har blivit både det ena och det andra... mer onyttigt än vad jag åt under hela våren! Men orken har verkligen varit låg och tankarna har varit på annat håll.
Jag har haft en hel massa för mig de senaste dagarna... mest umgås med folk men jag känner att jag har gjort det alltför lite innan så det var på tiden.

Imorgon ska jag försöka lägga ut matschema för kommande vecka, redovisning på hur det går med vikten (kanske även lägga ut mina mått som Theresia precis gjort), hur ställningen med stegen och träningen går, lägga ut mitt gymprogram och förhoppningsvis även fixa bland viktbloggs-länkarna. Men först och främst ska jag komma någonstans med min C-uppsats/Examensarbete som precis har påbörjats och kanske ha lite pyssel med en kompis... så förvänta er inte för mycket. Måste ta mig tid att läsa alla era fina bloggar också... mest bara tagit en snabbtitt på sistonde men ska ta mig tid och verkligen läsa också!

Ta hand om er och hoppas att ni skött er bättre än vad jag har gjort!

1 kommentar:

Theresia sa...

hej sötnos! skönt att veta att du lever :) jag har inte heller varit nyttig denna veckan... är i nån svacka nu. konstigt. men imorn är det en ny vecka med nya möjligheter. kan vi inte lova varandra att inte äta nåt onyttigt i alla fall till fredag?! är du på? kram