tisdag, november 28, 2006

Slapp tisdag

Maten
Frukost: Hemmagjord müsslie med lätt naturell yoghurt + en bit hembakat bröd med lite smör
Lunch: Räksoppa med bl.a. morötter, ärtor och lätt mjukost
Mellanmål 1: Tunnbrödsrulle med kalkon och röra av kesella, rödkål och wasabi + kaffe m. mjölk och sukette + en liten chokladpudding med en liten gräddklick (ja, vi var på Ikea ;-))
Kvällsmat: Hemmagjord köttfärslasagne med mycket vitkålssallad (hemmagjord pizzasallad)


Träningen
Stegräkning: 9.500 (totalt: -173.550)
Sidböj: 100 (-2.500)
Rumplyft: 50 (-1.200)
Situps: 100 (-1.775)

Egna tankar och slutsatser
Jaha... och så gick det med gymmet och promenaden. Sov istället för gymmade och gick på köpcentret och Ikea istället för promenaden. Inte mycket till motion där alltså. *Suck*
Imorgon ska jag gå till gymmet på eftermiddagen i allafall! Jag MÅSTE!
Som några skrev till mig idag så ska jag nollställa min "träningsräkning" men inte förrän till nyår.

1 kommentar:

Malin sa...

Är lite nyfiken på hur du gör din pizzasallad.
Du har så smaskiga matbilder med jämt att man blir alldeles hungrig :)
Ha en fin dag!