onsdag, november 08, 2006

Redan onsdag

Maten
Frukost:
fiberberikad havregrynsgröt + sötningsmedel + lättmjölk
Lunch: Köttfärssås på nötfärs + tacosås m.m. + fk. pasta
Mellanmål 1: En kopp te
Mellanmål 2: "mellanmålsbars röra" - röra med ingredienserna till Ninas mellanmålsbars
Kvällsmat: Kassler- och potatisgratäng med lättgrädde (5%)

Träningen
Stegräkning: 3.950 (totalt: -114.900)
Sidböj: 100 (-1600)
Rumplyft: 100 (-900)
Situps: 0 (-1.075)

Morgondagens önskemotion
Långpromenad + pilates

Egna tankar och slutsatser
Blev en liten promenad med en kompis idag, men min stegräknare verkar inte fungera... eller så var inte promenaden så lång som jag trodde. Känns för övrigt som om jag inte kommit någonstanns under hela dagen. Pluggandet har jag redan kört fast med och någon tränng har det inte varit någon tanke på. Nej imorgon ska jag träffa Theresia i biblioteket redan 8.30 så det är bara att masa sig upp. Vi ska luncha ute så det blir nog någon form av salla för mig. Förhoppningsvis blir det även tid för en promenad innan mörkret faller på.
Konstigt nog känner jag mig just nu jättepigg och motiverad till att gå en promenad... men jag vågar inte i detta mörkret.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nä ge dig inte ut i mörkret, finns så konstiga typer ute :/

Anonym sa...

Jag går gärna ensam om kvällarna. Turen jag brukar gå är 2 km genom en skog. Utan lampor o förbi en å med brusande vatten som låter lite läskigt. Men jag är inte rädd. Har stavarna att försvara mig med, fast här ute på landet tror jag inte att det finns någon som vill mig illa. (dum tanke kanske)Jag hade nog inte gått ensam om det varit inne i stan.

Hoppas att du kommer iväg på en promenad, jag ska snart bege mig ut!