tisdag, november 14, 2006

Äntligen lite resultat!!

Resultaten
Vikt: - 1
kg (totalt: -12 kg)
Kärlekshandtag: - 1 cm (totalt: -15cm)

Maten
Frukost: Två rov osötad smörgåsar med lättost + grönt te
Mellanmål 1: En kopp kaffe med lättmjölk + en sukette
Lunch: Lövbiffsgryta + fk.pasta + sallad + lätt päronjuice
Mellanmål 2: Ett päron + ett plommon + grönt te
Kvällsmat: Stekpannebröd (jag tillsatte 1 msk krossade linfrön) + lättost + tomat + grönt te


Träningen
Stegräkning: 8.350 (totalt: -135.650)
Sidböj: 100 (-2.000)
Rumplyft: 50 (-1.100)
Situps: 120 (-1.555)
+ gymbesök (38/65)


Egna tankar och slutsatser
Åh så härligt att äntligen se någon förändring på vågen och måttbandet! Behövde det som sporre! Nu ska jag minsann sätta igång igen!
Kom inte upp i 10.000 steg idag heller! Skyller på regnet som öste ner. Men ska springa runt lite innan jag lägger mig och se ifall jag kan öka dem lite i allafall. Orkar inte md några mer småövningar idag heller... så jag får kämpa desto mer imorgon!
Ska skriva upp ett schema inför morgondagen så jag får gjort allt som är tänkt. Inplanerad träning och pluggande... då är det svårare att smita.
Godnatt för mig!

Under tiden kan ni ju passa på att rösta om ni gillar min blogg.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh grattis..1 kg det är ju jätte bra :) Nu tycker jag du ska unna dig nånting fint..kanske en tröjan från h&m :D

Anonym sa...

Grattis till minuset.
Bra jobbat :)

Elca sa...

Woho! Bravo!