söndag, november 19, 2006

Skaldjursdag... och latis!!

Maten
Frukost: Halvgrov osötat smörgås med lätt mjukost och kalkon + rött te
Lunch: Lätt laxpasta
Mellanmål 1: Ett päron + röra av lättcremefraiche, honung och hasselnötter på (mumsigt!)
Kvällsmat:
Risotto med bl.a. räkor, dill, ärtor och majs + knäckemacka med lättost
Mellanmål 2: Kiwi


Träningen
Stegräkning: 1.000 (totalt: -153.000)
Sidböj: 100 (-2.100)
Rumplyft: 150 (-950)
Situps: 50 (-1.650)

Egna tankar och slutsatser
Vilken hemskt tråkig dag! Samma sak som igår... kom knappt utanför dörren och ingenstanns med pluggandet heller. Skärpning!
Imorgon ska jag gå på morgonpromenad i allafall... Har gjort upp med Theresia att vi ska gå varsin morgonpromenad och sedan träffas på msn för att cheka av så att vi verkligen skött oss. Så det är väl bäst för mig att lägga mig strax så jag orkar upp!
Hmm... min lilla tanke att försöka minska på allt jag ligger back med träning och steg denna veckan har då inte införlivats i allafall... Ska verkligen försöka komma någonvart med dem den veckan som kommer nu istället.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Smart att ha nån att cheka av med. Hoppas du kom iväg på promenaden. :)

Jessica sa...

miranda: ja jag kom iväg på promenaden tillslut! Dock en timme senare än vad jag hade tänkt men ändå... :-)

Anonym sa...

Det finns så mycket god mat på den här bloggen :)

Theresia sa...

Tja Jess!!! Va duktiga vi har varit idag!! En promenad och en massa skolarbete. Good work lixom :) Kul med kommertarer ju ;) Kram

Anonym sa...

Mums vad gott de såg ut!

Theresia sa...

Lilla gumman... Du har inte fattat ordvitsen förstår jag ;) Stjärtrud ska det vara!!! :D Du är för sööööt!! puss å kramsi