måndag, november 06, 2006

Viktbloggar jag läser

Okej.. här kommer en lista över de bloggar om vikt jag läser...
vissa handlar mer och andra mindre om vikt, kost och motion men i allafall:

Deadweight
Fantasybamse - Petra
Fialottas sida - Sofia
I filofaxen - Yvonne
Kortmakerskan - Tootsie
Lilla Ninas värld - Nina
Magdalenas blogg - Magdalena
Minus sexton kg - Mea
Min viktresa - Theaa
Miranda - Miranda
Nennys place. En sida om vikt - Nenny
nLife - Nina-Josephine
Piximint.net/slimblog - Pixi
Pretty in pink - Mallan
På väg ner - Ewa
Straight ahead - mot målet! - Theresia
Viktiga Veronica - Veronica
Viktminskning - Hanna
21 points - Helena

Ska lägga in länkarna här bredvid när jag får tid också...
Har du någon egen så tipsa gärna. Alltid kul att ha fler att läsa!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Att du inte satsar på att motionera istället för att sitta framför datorn och läsa bloggar... På det sättet kommer du aldrig gå ner i vikt.

Jessica sa...

Haha bra tips ;-) Att jag aldrig tänkt på det *ler*
Snarare så läser jag bloggar för att komma ifrån pluggandet emellanåt.

Anonym sa...

Jag har precis startat en viktblogg. Titta gärna inom!

Hej sa...

Hej!

Jag skriver om cambridge

http://livetstankar.blogspot.com

Ester

Anonym sa...

min viktblogg: http://minskabmi.blogg.se