måndag, november 20, 2006

Ny start... imorgon?

Resultaten
Vikt: + 0,5
kg (totalt: -11,5 kg)
Kärlekshandtag: - 1 cm (totalt: -15cm)

Maten
Frukost: Halvgrov osötat smörgås med lätt mjukost och kalkon + grönt gröntte
Lunch: Stark köttfärssås + fk. makaroner
Mellanmål 1: Gino i smal tappning igen (bananer, kiwi och jordgubbar i ugn) + grönt te
Kvällsmat:
Risotto från igår+ två knäckemackor med lätt mjukost
Mellanmål 2: en halv clementin (den smakade dåligt) + creme fraiche röra (lätt creme fraiche, hackade mandlar och hasselnötter, honung, fiberberikad havregrynd + krossade linfrön)

Träningen
Stegräkning: 7.500 (totalt: -155.500)
Sidböj: 100 (-2.100)
Rumplyft: 0 (-1.000)
Situps: 150 (-1.600)

Egna tankar och slutsatser
*Suck* Känns inte alls bra nu trots att jag kom iväg på en morgonrunda. Blev bara en halvtimme eftersom jag frös och var hungrig men ändå. Maten var väl okej... gino igen då jag bjöd min träningsvän Anneli (betyget blev mycket väl godkänt). Men nu på kvällen drog jag ner det goda betyget av dagen genom att göra någon slags röra med lätt creme fraiche som grund. Var väl inte såååå onyttigt men inte heller nyttigt ju. Måste skärpa mig! Imorgon blir det förmodligen lunch ute med tjejerna i klassen... jag får ta det som det kommer och se till att göra mitt pilatespass, som fått vänta en evighet, på kvällen istället...
Ökade med 0,5 på vågen i morses också... men jag ska inte gräma mig över det i allafall...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Pepp till dig! Det är bara till att ta nya tag.

Pepp, pepp, pepp

Theresia sa...

men jessica!!! vi skippade ju chili thai idag. DET är ju bra! ska käka fiskbiffar och bönsallad nu... Skitbra lixom. Krams

Anonym sa...

Ta bara nya tag och tänk positivt.
Grämer man sig är det lätt hänt att man bara blir deprimerad och äter.
Fokusera och tänk positivt :)

Anonym sa...

Ny vecka, ny tag. Lycka till nu ;)