måndag, november 27, 2006

Nu börjar det!

Resultaten
Vikt: + 0,5
kg (totalt: -11,5 kg)
Kärlekshandtag: - 0 cm (totalt: -15cm)

Maten
Frukost: Hemmagjord müsslie med lätt naturell yoghurt + en bit hembakat bröd med lite smör + grönt te
Lunch: Schnitzel + potatis + skysås + stuvade morötter
Mellanmål 1: Kaffe med lättmjölk + sötningsmedel + röra av kesella, blåbär, hackade hasselnötter och lite flytande honung (why?!)
Kvällsmat:
Paj med spenat, fetaost och skinka + haricots verts och tomat

Träningen
Stegräkning: 5.500 (totalt: -173.050)
Sidböj: 100 (-2.500)
Rumplyft: 100 (-1.200)
Situps: 125 (-1.775)
+ pilates (42/65)

Egna tankar och slutsatser
Noll, noll. Inga framsteg här inte. Men jag ska nog vara glad att jag inte har lagt på mig.
Gick en liten promenad med en kompis... men min stegräknare räknade inga steg så jag gissade mest på stegen. Men mindre var det inte i allafall.
Imorgon ska jag försöka gå till gymmet och gå/jogga en långrunda... Måste sätta fart! Dessutom har jag ju ett gäng övningar att ta igen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kom igen...
Du klarar det
Kommer med lite peppning från mig

Jag ska också till gymet idag och träna alla maskiner i 20 minuter.
Rodd, löpband, cykel och en till, vet ej vad den heter.

Ha det bra

Cecilia sa...

Du är ju jätteduktig, så jag tänkte bara peppa dig lite. Det är inte så att du har tänkt dig att nollställa dinna övningar, och starta på ny kula. Känns kanske lite deppigt att vara -173.050 steg efter. Visst det har ingen betydelse, men tänk hur skönt det skulle kännas on det stod +15.000 istället...

Anonym sa...

Ja, jessica jag tycker också det är dags att nollställa övningarna! Allt utom träningspassen iaf.

Det är ju inte kul att gå runt och känna att man ligger efter hela tiden, hellre lite före som cecilia säger! Du nollställer väl vid årsskiftet iaf? Då får man ALLTID en ny chans, vad det än må gälla, räkning, bantning eller vad som helst =)

Theresia sa...

Hej Jessica!! Nu är jag lite arg på dig. Du får inte vara så hård mot dig själv. Lite flytande honung dör du inte av!!!! Skärpning! Det är bara att ta nya tag, you know it! Kom igen nu gumman... Du är bäst! kram