lördag, november 18, 2006

Kvällsgnäll

*Suck*
Måste bara skriva av mig på ett par rader.
Dagens motion hittills har bestått i, lyssna nu nog så ni hänger med på allt, en promenad till andra sidan gatan för att slänga sopor på sopstationen! That's it!

Jag skulle ha en riktig pluggardag, komma upp tidigt och sedan plugga intensivt med små avbrott för mellis och mat. Men vad jag gjort? Jag sov till tio och latade mig sedan i en timme med att äta frukost och kolla runt på nätet. Lite läsande har det blivit då jag kollat igenom två böcker och tagit ut det viktiga ur dem... men ungefär fem meningar har jag skrivit i mitt arbete, om ens det!

Nej! Jag känner mig nere och kass! Det är lördagskväll och här sitter jag i myskläder och våndas inför morgondagen som jag vet att jag måste ägna åt pluggande mer än någonsin. Med andra ord: jag räknar inte med någon längre träning imorgon heller. Och inte nog med det... min panna är överfull med finnar!! Dålig mat, för lite luft eller är det min nya luggs fel? Jag som trodde att jag äntligen blivit "finnfri", men man får väl inte ens tänka den tanken.

Bäst för mig att jag slutar gnälla och gör någonting istället. Ska försöka ha en myskväll i min ensamhet istället *skrattar åt hur patetiskt det låter*.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har gjort din lista och fört den vidare :)

Nu är du utmanad av mig :)