fredag, november 17, 2006

Bra fredag

Maten
Frukost: Fiberberikad havregrynsgröt med blåbär och jordgubbsbitar, flytande honung + lättmjölk
Lunch: Paj med spenat och fetaost + sallad
Mellanmål 1: En kopp grönt te
Mellanmål 2:
Ett plommon
Kvällsmat:
Enchiladas i sås (nötfärs, fk. tortillas, lättcremefraiche m.m.) + sallad






























Träningen

Stegräkning: 9.700 (totalt: -134.950)
Sidböj: 0 (-2.100)
Rumplyft: 0 (-1.100)
Situps: 175 (-1.630)
+ gymmet (40/65)

Egna tankar och slutsatser
Helt okej dag! Dock utan något gjort på C-uppsatsen... men fick klart ett grupparbete i allafall. Dagen är inte slut än så jag ska passa på att göra lite småövningar medans jag titta på "Jordan" för att sedan krypa ner i sängen och vara pigg inför min plugglördag! Uppar förhoppningsvis senare med lite mer träning.
Så länge kan ju ni roa er med att rösta vettja! *ler*

Uppdatering 23.56
Blev bara några få situps extra... nu är jag för trött för att göra mer och ska krypa ner i sängen så jag orkar med morgondagen också.

1 kommentar:

Anonym sa...

Lät som en bra dag o din middag såg supersmarrig ut! Har du tid o lust kanske du kan lägga ut receptet?