onsdag, november 15, 2006

Äsch!

Maten
Frukost: Två rov osötad smörgåsar med lättost + grönt te
Lunch: Ärtsoppa
Mellanmål 1: En kopp te + två kakor (typ Maryland cookies)
Mellanmål 2: Fruktsallad på banan, clementin och päron
Kvällsmat: Makaronipudding på fk. makaroner, lätt bacon (9%), lättmjölk och lättost.. ketchup utan socker till
Mellanmål 3: Två rutor 86%-ig choklad


Träningen
Stegräkning: 6.700 (totalt: -138.950)
Sidböj: 200 (-1.900)
Rumplyft: 100 (-1.050)
Situps:0 (-1.655)

Egna tankar och slutsatser
Vart tog träningen och salladen vägen idag då? Skulle ju gå en morgonpromenad men sov för länge så det blev inte av. Men imorgon så!! Och jag ska verkligen sköta mig imorgon! Vill ha en såndär perfekt dag!
Bara för att pressa mig själv gör jag en lista på vad jag ska få gjort imorgon:
  • Promenad innan frukost
  • Frukost i form av havregrynsgröt
  • Skriva på arbete
  • Paus och städtajm
  • Skriva igen
  • Lunch -
  • Skriva åter igen
  • Långpromenad följt av en kopp te
  • Skriva för sista gången idag
  • Städa/
  • Kvällsmat - tonfisksallad
  • Pilatespass
  • Natt!
Dags att sova för att orka upp imorgon och köra järnet!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, vad du ktig du är på att motionera! Två promenader o ett pilatespass. Det är inte illa. 12 kg är ju också jättebra! Hur mycket har du tänkt att gå ner?

Jessica sa...

magda: det är mitt mål för dagen i alalfall... men sen ifall det blir av är en annan fråga.
Jag hade som startmål att gå ner 15-17kg så det närmar sig i allafall. Önsketanken skulle vara at nå dit till jul.
Åter till pluggandet. Hej hej

Anonym sa...

Kan jag länka till dig...

Anonym sa...

Ja, visst det är bara att länka :)
Min dag har inte riktigt sett ut som jag har skrivit :(
Träningen har dock blivit va