tisdag, september 26, 2006

Andra dagen denna veckan

Maten
Frukost:
lätt vanlijyoghurt + havrekuddar
Mellanmål 1: kaffe med mjölk och sukette + en liten scones
Lunch: Fläskfilé gryta med bl.a. lätt kokosmjölk, champinjoner och paprika + fk.ris
Mellanmål 2: loka + två små scones
Kvällsmat: grillad kycklingklubba + ca 4 msk lätt potatissallad (7,5%) + gröna bönor och tomat
Mellanmål 3: smoothie gjord på ca 1 dl lättmjölk, 1 dl lätt vanlijyoghurt + 1 dl frysta hallon och blåbär. Toppat med kokos. Dålig bild... men ni bad ju om det.

Träningen
Stegräkning: 10.200 (totalt: -42.400)
Sidböj: 100 (Klart!)
Rumplyft: 50 (Klart!)
Situps: 100 (Klart!)
+ långpromenad (11/65)

- Okej dag. Kunde ha skippat potatissalladen dock... men den var ju fettsnål i allafall... och sååå god! Övningarna skall som vanligt göras innan jag lägger mig i allafall.
Förresten får ni inte glömma att rösta på hur jag ska förbättra bloggen. Gör det HÄR

Uppdatering 23.25
Klar med allt och dags att krypa ner och läsa lite. Måste ju samla krafter inför morgondagen då både en redovisning och ett gymbesök väntar.
Sov så gott!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Tack så mycket för kommentarerna i min blogg, det är så skönt att få lite uppmuntran ibland. Önskar dock att jag vore lika duktig som du!! För det är du verkligen!
Men jag ska inte ge upp, jag har ett mål och det är 7 kilo fram tills jul!!
Kram Nina