lördag, september 23, 2006

Lördagskväll och heltrött

Maten
Frukost:
yoghurt (lätt, vanilj) + havrekuddar
Lunch: Räksallad
Mellanmål 1: Tre små frukostfrallor + en banan
Mellanmål 2:
Två "nyttiga" muffins
Kvällsmat: Minipizza + vitkålssallad

Träningen
Stegräkning: 13.850 (totalt: -62.600)
Sidböj: 300 (Klart!)
Rumplyft: 150 (Klart!)
Situps: 250 (Klart!)
+ långpromenad (9/65)

- Har insett vart mitt stora problem ligger. Det är inte att jag äter FEL det är att jag äter FÖR MYCKET! Jag kan helt enkelt inte nöja mig med en liten normal portion... nej, jag ska äta världens största portion! Usch! Nu sitter jag här och är övermätt... inte undra på att magen blir stor. När maten har fått smälta lite ska jag ta itur med de där missade övningarna en gång för alla... Hmmm, jag känner igen det där ;-)

Uppdatering 00.39
All done! Dags att sova!

Inga kommentarer: