torsdag, september 21, 2006

snart är fredag här...

Maten
Frukost:
två grova mackor (osötade) med lättost + grönt te
Lunch: Orientalisk wokad gryta + fk. ris
Mellanmål 1: En banan
Mellanmål 2: En och en halv mïssliebar
Kvällsmat: Sallad med lite kebabkött och lite lite kebabsås
Mellanmål 3:
En och en halv mïssliebar

Träningen
Stegräkning: 9.150 (totalt: -63.600)
Sidböj: 0 (Totalt: -100)
Rumplyft: 0 (Totalt: -50)
Situps: 0 (Totalt: -100)
+ långpromenad (8/65)


- Trots pluggandet har jag fått tummen ur och gått en promenad. Härligt! Man behöver den luften när man annars sitter instängd framför datorn. Har dock överdoserat müssliebars ätandet. Är ju inte meningen att man ska äta det som godis som jag nu gör. Nej! Var kanske inte så bra att göra sånna eftersom jag tyckte att det var så himla goda och inte kan låta bli att äta upp dem på en gång. Nu är i allafall hemtentan så gott som klar och jag ska fira genom att göra mina småövningar + ett pilatespass. Måste springa runt lite här hemma också så att jag kommer över 10.000 steg också (850 steg kvar...). Uppar senare igen...

- Förresten! Gillar ni min blogg? I så fall glömmer ni inte att klicka på den lilla stjärnar här till vänster där det står "rösta på mig..." :-)

Uppdatering 23.18

Sådär! Pilatespasset klart! Nu väntar småövningarna...

Uppdatering 23.29
Ångrade mig... det blir sängen istället... är helt slut! Övningarna får vänta tills imorgon. Natti!

Inga kommentarer: