fredag, september 08, 2006

Cafébesök!

Nyss hemkommen efter ett cafébesök med en kompis.
Kan inte komma ihåg när jag sist gick på café, ja, utan skolcafét vill säga då...

Eftersom jag idag efter en långpromenad har uppnåt mina mål för att få ha ett unnartillfälle har jag inget dåligt samvete för att jag unnade mig både en cappucino och en smarrig kaka, som liknade denna till höger som jag hittade på arla.se.

Men i och med att jag unnade mig fikan idag ska jag alltså sköta mig i helgen... hoppar över utekvällen imorgon med några tjejer och passar på att ta det lugnt och komma ikapp skolan istället. Kanske inte låter så kul men jag tycker att det är rätt skönt. Dessutom väntar klassfest på onsdag :-)

Förresten har jag som mål att nu under hösten att träna MINST lika många gånger som jag gjorde i våras, vilket visade sig vara 65 gånger (ett träningstillfälle= ett gymbesök, pilatespass eller långpromenad). Har hittills gjort två så det är väl bara att köra hårt! :-)

Inga kommentarer: