onsdag, september 27, 2006

Onsdag

Maten
Frukost:
lätt vanlijyoghurt + havrekuddar
Mellanmål 1: kaffe med mjölk och sukette
Lunch: Fläskfilé gryta med bl.a. lätt kokosmjölk, champinjoner och paprika + fk.ris
Kvällsmat: rökt makrill + ca 4 msk lätt potatissallad (7,5%) + sallad och tomat + juice
Mellanmål 2: Tre små frukostfrallor med lätta och lättost

Träningen
Stegräkning: 3.750 (totalt: -48.650)
Sidböj: 0 (-100)
Rumplyft: 0 (-50)
Situps: 0 (-100)
+ gymbesök (12/65)


- Tror att stegräknaren slog slint idag. Borde verkligen ha kommit upp i fler steg då jag både gått till skolan, gymmet, sprungit på löpband, kört crosstraining och gått till affären... jaja, ingen skada skedd.
Orkar verkligen inte göra några som helst övningar efter det gymbesöket jag hade. Är fortfarande helt slut!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Jag tror du varvade stegräknaren. hihi
Min går upp till 10000 och sen börjar den om. ;)
Brukar kolla lite på din sida och du är jätteduktig!!!
Stort lycka till och kämpa på!!!
Kram Nenny.

Jessica sa...

Nenny: Haha nejdå min räknare går upp till 99.999 så jag tror inte att jag varvade *skrattar* Tror dock att jag satte för hög känslighet på den.
Tack så mycket!
Kram!