fredag, september 22, 2006

Lat fredag

Maten
Frukost:
två grova mackor (osötade) med lättost + grönt te
Mellanmål 1: En mïssliebar
Lunch: Fiskgratäng
Mellanmål 2: En och en halv mïssliebar
Kvällsmat: Tacos, inklusive ett hårt skal och en tortillas + två wisheyvatten
Mellanmål 3:
TRE mïssliebars

Träningen
Stegräkning: 7.150 (totalt: -66.450)
Sidböj: 0 (Totalt: -200)
Rumplyft: 0 (Totalt: -100)
Situps: 50 (Totalt: -150)

-Fy vilken lat dag! Enda motionen idag har varit en cykeltur till Maxi och 50 stycken situps. En har jag ätit upp alla mussliebars. Jag åt dem som godis... godis som jag annars har lyckats undvika rätt bra. Får vänta lite tills jag gör en ny sats... för inget är ju bra att överkonsumera. Nej, jag måste bättra mig imorgon. Ska gå till A6 tänkte jag och sen vara jätteduktig och få gjort alla missade övningar... hmm... får se hur detta går.

2 kommentarer:

Mi sa...

Åh vad jag känner igen mig... Jag tyckte att receptet på müslibars verkade hur gott som helst, men vågar inte göra eftersom jag vet att jag bara kommer att vilja äta dem som godis.Men det är ju åtminstone bra mycket bättre att du äter flera av dem än äter motsvarande mängd godis. :) Lycka till i helgen!

Anonym sa...

Hej!
Jag har följt din blogg ett tag nu och jag tycker du är jätteduktig som kommit så långt, du har ju gått ner många kilo, visst kan man ha lite motgångar ibland, men du går ju inte upp i vikt! Du har motiverat mig att också starta en blogg som bland annat kommer handla om min viktnedgång. Kom gärna in och läs!
Kram Nina

http://blogg.aftonbladet.se/5660/