torsdag, september 28, 2006

Pizza!

Maten
Frukost:
lätt vanlijyoghurt + havrekuddar
Mellanmål 1: kaffe med mjölk och sukette
Lunch: Pizza + pizzasallad
Mellanmål 2: ett äpple
Kvällsmat: Lite risotto

Träningen
Stegräkning: 12.750 (totalt: -45.900)
Sidböj: 0 (-200)
Rumplyft: 0 (-100)
Situps: 0 (-200)

- Blev som ni läste en pizza idag. En vedugnsbakad härlig pizza! Bad om mindre ost så jag kände mig lite nyttigare. Var rätt mycket ändå, men jag behövde inte slita som de andra för att få loss bitarna. Dock reagerade magen mot pizzan... men det kanske man får ta som ett gott tecken?
För övrigt har jag lite smått träningsvärk idag. Ingen jättestark men det känns ändå. Inte blivit någon långpromenad, väldock en promenad på stan så jag lyckades passera mina 10.000 steg ändå (dessutom verkar stegräknaren må bättre idag).
Ska försöka få ordning på mina småövningar så jag inte hamnar alltför mycket efter... uppar senare igen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för kommentaren, du är ett jättebra stöd och du är en stor motivationskälla!!!
Kram Nina