fredag, september 15, 2006

Fredag åter igen

Maten
Frukost:
tre små frukostfrallor + te
Lunch: Kyckling + "fried rice" (fk. ris + majs + champinjoner + lök + ägg)
Mellanmål: En halv lightcappuccino (Nescafé-pulver jag fick idag från Buzzador)
Kvällsmat: Tacogratäng (på lätt vis förståss! Utan chips)
Mellanmål 2: Frusen hallon- och blåbärsvanilj

bild från arla.se
Träningen
Stegräkning: 12.500 (totalt: -43.600)
Sidböj: 100 (klart!)
Rumplyft: 50 (Klart!)
Situps: 100 (Klart!)
+ långpromenad (5/65)

- Blev en långpromenad idag i allafall... men vore det inte på tiden att köpa gymkort och göra ett piltespass också?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Duktigt att du fixade allt på en dag (långpromenad plus alla övningar). Själv sitter jag med en väldig träningsvärk i mina armar efter ett pass på gymmet igår. Rätt skönt. Kör på med samma stil som du gjorde idag, det är ju så skönt när man vet att man varit duktig!

Jessica sa...

Tack beauty princess! Idag blir det dock inte samma stil då jag knappt varit utanför dörren idag... bara pluggat hela tiden och det lär fortsätta så tills jag är klar med min hemtena jag håller på med *suckar*. Åh! Vad härligt att komma iväg till gymmet! Ja! visst är det skönt med träningsvärk! *ler* Måste erkänna att jag haft träningsvärk i magen ett par dagar nu... men det ska då inte hindra mig från att fortsätta att göra mina små övningar. Ha en fin lördagskväll!