fredag, september 29, 2006

Helgmys väntar

Fick aldrig gjort mina småövningar igår utan får kämpa mig igenom dem gånger tre idag istället...

Ikväll försvinner jag härifrån ett par dagar. Åker till killen och vet inte riktigt när jag kommer hem igen? Söndag? Måndag? Tisdag? Får se hur det går ihop med jobb och allt annat.

Jag ska i allafall ta det lugnt i helgen och inte oroa mig för varken mat eller träning. Några promenader blir det troligtvis i allafall så jag kommer inte att missköta mig så mycket.

Om cirka fem timmar åker jag iväg och mina tankar cirkulerar mest kring vad jag ska packa ner för kläder. Brukar ju sluta med att jag knökar ner nästintill halva garderoben för att jag inte kan bestämma mig. Ska försöka låta bli det denna gången och bara plocka ut det viktigaste... vad det nu kan tänkas vara?

Under tiden som jag försvinner härifrån vore det trevligt ifall ni ville lämna en massa kommentarer så jag har något att se fram emot när jag kommer hem.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vill bara skicka lite lyckönskningar till dig och din viktminskning.
/starlight

Anonym sa...

Hoppas du får det kul med mannen i helgen! Tänk på att det snart blir träning igen i veckan, så passa på nu under helgen och unna dig nåt gott och smaskigt om du får tillfälle...

Anonym sa...

Hej igen. Tänkte bara säga att jag lägger till din sida på min länklista eftersom jag e här inne o läser rätt så ofta. Hoppas det e ok?! Hör av dig annars.
Kämpa på!!