måndag, oktober 02, 2006

Har varit hemma i ett par timmar efter en riktig frossarhelg!
Vill knappt tänka på allt jag har stoppat i mig men måste väl ta mitt förnuft till fånga och redovisa detta också...
Så från fredagskväll till söndagskväll har jag stoppat i mig följande:

  • 3/4 hawaii-pizza
  • En liten liten bit kebabpizza
  • Potatis
  • Stek
  • Sås
  • Kokta grönsaker
  • ca 2 cm stor tårtbit
  • en muffins
  • 2 halvgrova mackor (inkl. lättsmör)
  • 4 vita mackor (inkl. lättsmör)
  • 2 skinkskivor
  • 2 rostade halvgrova mackor (inkl. lättsmör)
  • 3 ostskivor
  • smörgåstårta, en mindre + en liten liten bit
  • en Loka
  • ca 2 msk spagetthi + köttfärssås
  • vindruvor
  • nektarin
  • päron
  • pizzasallad
  • två små tallrikar lättyoghurt + müsslie
  • en kopp kaffe med mjölk och socker
Shit så mycket! Men jag tror att detta var allt som jag fick i mig under helgen i allafall.
I träningsväg har jag promenerat en del och kommit upp i genomsnitt 10.000 steg fredag till söndag men inte gjort några småövningar.

Helgens träning
Stegräkning: 30.000 (totalt: -45.900)
Sidböj: 0 (-500)
Rumplyft: 0 (-250)
Situps: 0 (-300)
+ 2 långpromenad (14/65)

1 kommentar:

Isabella sa...

Tänk vad underbart med vardagen, bara att glömma helgen och kör på nytt. Ibland är det bra med snedsteg, för att lära sig att ta nya bättre val!
Det klarar du! Go girl!