söndag, oktober 22, 2006

Veckoslut

Maten
Frukost:
två frukostfrallor med en halv skiva lättost + te
Lunch: Stuvad vitkål + hemmagjorda köttbullar
Mellamål: Äpplepaj + vaniljvisp (12%) + cappuccino med lättmjölk och sötningsmedel + några vindruvor efteråt
Kvällsmat: Dinkelpitabröd med sallad, rödlök och tonfisk

Träningen
Stegräkning: 2.500 (totalt: -77.750)
Sidböj: 0 (-600)
Rumplyft: 0 (-450)
Situps: 0 (-675)

Morgondagens önskemotion
Långpromenad + pilates

Egna tankar och slutsatser
Latare än latast! Och inte nog med det så blev det äpplekaka med vaniljvisp. Blev i allafall bara en lagom stor portion. Suttit med skolarbete och har bara kommit utanför dörren då jag gick till affären. Nu är jag helt snurrig i huvudet och känner mig nästan febrig. Orkar inte på något vis med mina småövningar och lovar mig själv att komma ikapp under nästa vecka. Dessutom gick det ju inget vidare med mitt mål att gå 10.000 steg varje dag (+5.000 steg extra under veckan). Nej! Måste skärpa mig! En stor spark i baken är vad jag behöver!

2 på 2 -redovisning
Fortfarande mejlkrångel... Imorgon är det dags att se ifall dessa två veckor gett några resultat... men jag tvivlar på det, med tanke på min fuskvägning förrut.

Inga kommentarer: