måndag, oktober 23, 2006

Tung dag

Resultaten
Vikt: +
0,5 kg (totalt: -11 kg)
Kärlekshandtag: - 1 cm (totalt: -14 cm)

Maten

Frukost:
en tallrik lätt vanlijyoghurt + havrekuddar + knäckemacka med lättost
Lunch: Fk. pasta med sås av skinka, lök och champinjoner + banan efteråt
Mellanmål 1: ett päron
Mellanmål 2: te + en äpplemuffins + en chokladbit (ett litet aladdinhjärta)
Kvällsmat: en starkcider + kebabtallrik

Träningen
Stegräkning: 11.550 (totalt: -76.200)
Sidböj: 0 (-700)
Rumplyft: 0 (-500)
Situps: 0 (-775)

Morgondagens önskemotion
Ett pilatespass + långpromenad

Egna tankar och slutsatser
Varit en annorlunda dag på alla sätt och vis. Slutsatsen är att det varit en jobbig dag men ändå givade. Pluset i morses var inte speciellt uppmuntrande men min tanke var att få gjort en massa idag! Promender, pilatespass, skriva klart skolarbetet. Men saker kommer i mellan.. saker som är betydligt mycket viktigare. Slutar med att jag sitter hos en vän och fikar och då hon känner att hon vill/måste/är i behov av en starköl följer jag förtsåss med... dricker en starkcider och äter en kebabtallrik! Finns det något som är mer onyttigt än en kebabtallrik?!
Väl hemma mår jag illa och är helt slut i både kroppen och mentalt. Orkar inte under några omständigheter att lägga mig och göra situps och vill helst av allt bara spy just nu och sedan krypa ner i sängen och hoppas på en morgondagen då allt bara går min väg!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Det finns saker som är viktigare än att tänka på vad man äter! Behöver vänner stöd ska man finnas där för dem. Ta nya tag i morgon i stället, en kebabtallrik förstör ingenting. Dessutom är nog din vän väldigt tacksam!
Kram Nina