söndag, oktober 22, 2006

Följ hela min morgondag.... kanske

Jag har alltför lite kort här på bloggen.
Ska försöka bättra mig!

Imorgon ska jag göra ett försök att låta er följa min dag genom foton och små korta inlägg vartefter att tiden går. Jag hoppas på att det ger mig lite press så att jag inte fastnar framför datorn med något dumt beroendeframkallande spel, som t.ex. detta.

Så morgondagen kanske inte bara handlar om träning och mat. Men i grund och botten går ju min blogg ut på att motivera mig själv (och kanske andra?) att prioritera sin tid och få ut något av det. Att helt enkelt må bra! Och det är vad jag räknar med att göra imorgon!

Nej, ska krypa ner i sängen och ladda kamerabatteriet inför morgondagen.
Ses flera gånger om imorgon!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är faktiskt kul att titta på kort. Jag tycker det iallafall. Ska bli kul att få se lite bilder... :)