tisdag, oktober 24, 2006

Tisdag

Maten
Frukost:
en tallrik lätt vanlijyoghurt + havrekuddar + knäckemacka med lättost
Lunch: Lasagne
Mellanmål 1: äpple med kanel
Kvällsmat: Spenat, fetaost och skink-paj


Träningen
Stegräkning: 7.650 (totalt: -78.550)
Sidböj: 200 (-600)
Rumplyft: 100 (-450)
Situps: 225 (-600)
+ promenad (30/65)

Morgondagens önskemotion
Ett pilatespass + långpromenad

Egna tankar och slutsatser
Blev en bättre dag idag i allafall... men promenaden som jag tyckte var jättelång var tydligen inte det.. när jag kollar på stegen. Kanske beror det på regnet och rusket?
Fick 11-12 matlådor idag också. Helt perfekt! Man vet aldrig när de behövs.
Skolarbetet klart och jag börjar ta igen i allafall lite lite av mina småövningar. Hoppas på en ännu bättre morgondag med uppehåll!
Blev en mycket

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet faktiskt inte hur länge jag låter äpplena vara mikron, det var ett tag sedan, jag skrev nog ugnen, men fungerar säkert med den också. Du får pröva dig fram.
Jag har skippat mikron...den där Anna Skipper har fått mig på andra tankar :)

Pajen ser jättegod ut
Ha det bra.

Anonym sa...

Jag som älskar pajer av alla slag. Har skrivit ut alla dina o ska prova någon dag. Perfekt att göra ett storkok o frysa in.