söndag, oktober 08, 2006

2 på 2 - morgondagens uppgift

Efter att jag antagit Yvonnes utmaning har jag fått mitt första mejl med morgondagens uppgift (hon kommer varje dag ge de utmanade en uppgift att genomföra).
Måndagens uppgift består i att måtta sig själv. Halsen, bysten, överarmen, midjan, stussen, låret, knät och vaden är vad som skall mätas imorgon.
Dessutom fick vi ett uppdrag att göra en planering av vår vardag och lägga in ett motionspass varje dag där det passar in.

Så egentligen behöver jag bara måtta mig imorgon. Eftersom jag är listberoende sitter jag alltid och skriver ett schema inför morgondagen varje kväll (då jag är ensam och ingen ser mig) och försöker alltid planera in en motionspass... dock har jag ju som ni vet inte alltid klarat av att få in det. Men denna veckan ska jag verkligen göra mitt bästa!

Morgondagens önskemotion: ett pilatespass vid frukost och en långpromenad efter lunch.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till med vikten! Jag ska gå på pilates på morgonen på fredag. Pilates är så härligt!

Anonym sa...

Hej!
Ville titta in och önska dig lycka till! 2 kilo på 2 veckor, det är klart vi klarar!
Kram
//Lilla Nina

Jessica sa...

catti: Tackar! Ja, pilates är en härlig form av träning!

Nina: klart att vi klarar! :-D