tisdag, oktober 10, 2006

Tisdagen -uppdaterat

Maten
Frukost:
två hembakade brödskivor med lättost och paprika + te
Lunch: Fläskfilégryta med bl.a. lätt kokosmjölk, champinjoner och paprika + fk. ris + två glas lättdryck
Mellanmål: en banana + ett päron
Kvällsmat: Tonfisksallad + två ägg + en hembakade brödskiva med lätt ost + ett glas lättdryck
Mellamål 2: en banan

Träningen
Stegräkning: 11.700 (totalt: -63.800)
Sidböj: 0 (-300)
Rumplyft: 50 (-200)
Situps: 100 (-250)
+ gymmet (21/65)

Ett gymbesök följt av ett försök till pluggande. Ska som vanligt försöka få gjort lite småövningar innan jag lägger mig. Tänkt att stryka och plocka iordning lite här också.. men just nu är jag såå trött och känner mig småyr i huvudet. Ska se om ett glas vatten och en banan ger mig lite energi. Uppar senare igen... som vanligt :-)

Morgondagens önskemotion:
Långpromenad på eftermiddagen

Uppdatering 00.06
Blev itne så mycket piggare efter bananen och vattnet... jag gör nog bäst i att gå och lägga mig istället. Natti!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fortsätt kämpa på! =)
Du glömmer väl inte vilodagen varje vecka? Den är viktig.

Jessica sa...

Petra: Tack så mycket! Nejdå det brukar bli både en och två och kanske tre vilodagar. Det kommer automatiskt de dagar jag är seg i kroppen eller har fullt upp med annat.