fredag, oktober 20, 2006

Ännu slappare fredag

Maten
Frukost:
en stor grov macka med lätt norrbodakorv + te
Lunch: Lax + potatis + fiskdressing + ett päron efteråt.
Kvällsmat: Pizza på dinkelmjöl med tonfisk, lök och champinjoner + 17%-ig ost
Mellanmål 2:
Kvällssnacks

Träningen
Stegräkning: 1.700(totalt: -69.550)
Sidböj: 0 (-700)
Rumplyft: 0 (-350)
Situps: 0 (-700)
+ pilates (28/65)

Morgondagens önskemotion
Två långpromenader

Egna tankar och slutsatser
Latare än latast! My god! Vad håller jag på med?! Imorgon måste jag städa, gå en mängd promenader och skriva ihop massor till skolarbetet. Dags att sätta fart nu!
Ni har väl inte missat cancerinsamligen här på sidan förresten??

2 på 2 -redovisning
Min mejl krånglar som sagt och jag har inte fått någon uppgift för dagen.. och därmed ingen uppgift som jag inte klarat av! :-D

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Tack för kommenteren jag blev glad! Idag är det nya tag som gäller och det är ju inte hela världen om jag inte lyckas gå ner ett kilo till måndag!
Jag önskar jag vore lika duktig som du. Du bakar och lagar mat och det ser riktigt gott ut! jag kör med "vanliga" ingredienser kanske borde börja byta ut dem mot fettsnålare alternativ! Ha en riktigt bra lördag, ska rösta på dig nu! Kram Lilla Nina