måndag, oktober 02, 2006

Ny start... snart -uppdaterad

Maten
Frukost:
lätt yoghurt + müsslie + ljus macka med skinka
Lunch: Ärtsoppa + knäckemacka med lättost + banan
Mellanmål 2: en "nyttig" muffins
Kvällsmat: Svamprisotto + knäckemacka med lättost + ca 25 cm Fanta Free

Träningen
Stegräkning: 2.000 (totalt: -53.900)
Sidböj: 100 (-500)
Rumplyft: 50 (-250)
Situps: 100 (-300)

- Idag blev det ingen vägning och mätning på morgonen eftersom jag inte var hemma. Väntar till nästa vecka för att redovisa istället...
Inte blivit någon promenad, gymbesök eller pilatespass idag, har diverse dåliga och mindre dåliga ursäkter men det är ingen mening att beklaga sig här... nej, jag får sätta fart imorgon istället.
Ska göra försöka få gjort en mängd småövningar nu i allafall.

- Gillar ni min blogg? Då har ni väl röstat på mig på bloggtoppen denna veckan? Om inte, klicka på stjärnan här bredvid eller här.
Dessutom kan ni ju gå in på bloggportalen och lämna ett betyg här.
Eller ranka min blogg på bloggrankers här.

Uppdatering 23.54
Blev inte mer än dagens småövningar. Imorgon ska det bli andra bullar! Dags att få tummen ur nu...

Inga kommentarer: