onsdag, oktober 11, 2006

Hemma igen

Maten
Frukost:
två hembakade brödskivor med lättost och paprika + te
Mellanmål 1: ett päron
Lunch: Stekt lätt falukorv + stuvade fk. makaroner
Mellanmål 2: en kopp te + en "skumraket"
Kvällsmat: risotto med räkor och kräftstjärtar + en stor grov smörgås med rökt skinka

Träningen
Stegräkning: 10.600 (totalt: -63.200)
Sidböj: 0 (-400)
Rumplyft: 0 (-250)
Situps: 0 (-350)

Morgondagens önskemotion
Ett pilatespass på morgonen + långpromenad efter lunch

Egna tankar och slutsatser
Åkt hem till föräldrarna nu. Blev en fika med en kompis jag inte träffat på ett tag efter lunchen. En såndär skumraket (eller vad de nu heter?) åkte ner då... hmm, mådde lite småilla efter den då den så gott som bara innehöll socker och äggvita.
Inte gjort någon form av motion idag! Ifall man inte räknar mina promenader till och från stationen släpandes på en stor väska. Men mina småövningar får helt enkelt vänta till morgondagen. Jag är nämligen hur trött som helst och räknar med att somna inom en snar framtid. Sov så gott!

2 på 2 -redovisning
Nej, jag har inte lyckats klunka i mig tre liter vatten idag. Är väl uppe i 1,5 liter + två koppar te. Får bli en halvliter till innan läggdags men dricker jag mer kommer jag behöva gå på toa ett flertal gånger under natten, så jag avstår.


Inga kommentarer: