tisdag, oktober 10, 2006

Träna och göra helt andra saker än vad man borde...

Dagen började som den skulle, med ett gymbesök.
Tror aldrig att magmusklerna har spännts så mycket under situpsen som de gjorde idag. Men oj så skönt det är efter ett riktigt svettigt besök på gymmet.

Blev mat och lite pluggsnack med min vän och träningskompis Anneli, men allt slutade med att vi satt framför datorn och olika frågesporter. Vi kan ju skylla på att vi var trötta efter gymmet... men det kanske inte var den enda anledningen? :-P

I allafall så gick jag en sväng på stan (istället för att ta min runda runt sjön) och besökte Kicks. Perfekt att handla där när det är Beauty Days! Fick köpt lite vardagslyx till mig själv i form av nagelack, hårschampoo, balsam, hårcreme och underlagscreme... och dessutom fick jag en mängd prover på olika produkter. Kände att det var dags att skaffa sig lite mer vardagslyx och detta var väl en start i allafall.

Påväg hem kom jag dock på att jag glömt den enda sak som jag skulle ha gjort under dagen, nämligen att hämta en nyckel hos hyresvärden... småsprang hem, men de hade förståss redan gått hem. Ibland blir inte alls som man tänkt med andra ord, men det betyder inte att det blir dåligt.

Inga kommentarer: